BETA RR 200cc 2T Racing MY23
Kód: 91069Detailní popis produktu
Beta udělal přelomový krok aby byla zase lepší. Tento model Racing 2023 už má kompletní podvozek KYB. Jak přední tlumiče, které beta společně s japonskou Kayaba vyvíjí už dlouho a dle názoru expertů jsou velice povedené, tak nyní i zadek Japonci připravili přesně pro Betu. A to je opravdu velký skok v kvalitě celého podvozku.
Model 2023 taky přichází s novou grafikou a dalšími úpravami.
Závodní rodokmen nejsportovnější verze Enduro řady Beta je v RR Racing My 2023 patrný v mnoha ohledech:
Závodní komponenty
Rychloupínací přední náprava: okamžitě rozpoznatelná podle červené uvolňovací páky z eloxované slitiny je vylepšení zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
Vyztužené chrániče rukou: Nové chrániče páček a prstů , navržené a vyrobené ve firmě Betamotor, se vyznačují dvousložkovým materiálem v červené a modré barvě, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale také je činí obzvláště odolnými i v těch nejdrsnějších podmínkách. použití v terénu.
Pneumatiky Metzeler: motocykly řady Racing jsou obuté do stejných pneumatik, jaké používají oficiální jezdci týmů v šampionátu EnduroGp. Špičkové produkty s mistrovskou úrovní přilnavosti!
Stupačky ze slitiny Ergal: pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Racing vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky s velkou kontaktní plochou.
Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovými zuby od ZF Sprockets: špičkový výkon, lehkost a pevnost – dokonalá kombinace všech atributů, které musí mít každý závodní komponent.
Vyhrazené modré závodní sedadlo: protiskluzový potah a vestavěné pouzdro nabízí bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
Eloxovaná černá řadící páka a pedál zadní brzdy.
Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
Nová závodní grafika a červené a modré obtisky kol.
PODVOZEK
Vidlice s uzavřenou kazetou Kayaba AOS 48 mm: na předním odpružení si My 2023 zachovává uzavřenou vidlici s kazetou od KYB. Tento produkt byl průběžně vylepšován prostřednictvím spolupráce mezi Beta a Kayaba, čímž dává tvar vysoce specializovanému komponentu, který nejen maximalizuje výkon motocyklů RR Racing, ale také činí tento výkon ještě dostupnější. Eloxované vnitřní části a nová úprava materiálů minimalizuje kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Inženýři Betamotor překalibrovali nastavení tak, aby vidlice fungovala optimálně v synergii s novým zadním tlumičem.
Kayaba C46 RCU Mono: Hlavní změnou, pokud jde o odpružení modelů RR Racing, je vůbec první použití zadního tlumiče Kayaba, speciálně navrženého a vyrobeného pro 2 a 4taktní modely RR Racing společnosti Beta. Hydraulické nastavení nového tlumiče lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (vysoká i nízká rychlost) a nastavení odskoku. Společný výzkum inženýrů Kayaba a oddělení výzkumu a vývoje společnosti Betamotor v Rignano sull’Arno vedl k vývoji tlumiče, který je zvláště účinný při zlepšování dynamických aspektů vozidla za všech podmínek použití. Tlumiče KYB jsou považovány za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jejich schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a stálost výkonu i při obzvláště těžkém používání, kde vysoké teploty vznikají tlumicí aktivita odpružení má tendenci způsobit kolísání výkonu součásti. Došlo tedy ke zlepšení nastavení kol, a to jak při závodním použití (pro které je nastavení určeno), tak při amatérskějším použití, kde dochází k celkovému zvýšení jízdního komfortu.
Směšovač oleje
U modelů z rodiny RR Racing 2Str MY 2023 se společnost Beta rozhodla setrvat u své volby upustit od automatického mixéru, aby její závodní kola i nadále nastavovala měřítka pro lehkost a ve výsledku i agilitu. Motocykly RR Racing 2Str proto musí být poháněny směsí oleje/benzinu – charakteristika zdůrazňující čistokrevnou závodní povahu této verze. Tato kola mohou být stále vybavena olejovým směšovačem, který je k dispozici jako příslušenství z katalogu Beta Factory Parts.
Motor – RR Racing 2Str 300 a 200
V předchozím modelovém roce Beta provedla některé změny v pohonné jednotce za účelem zvýšení výkonu modelů RR Racing 2Str 300 a 200, které zůstávají v modelovém roce My 2023 nezměněny. Motory 300 ccm a 200 cc Racing se proto od základních modelů liší v následujících ohledech:
RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak v modifikované geometrii proudění, tak v geometrii spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.
RR 2
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.